Мониторинг и евалуација
Мониторинг и евалуација имају велику важност у области образовања одраслих, ако се жели организовати и пружити адекватна обука која одговара потребама корисника, испуњава све законске услове и укључује најбољу постојећу праксу.
Правосудна академија спроводи континуирану евалуацију и мониторинг свих образовних активности у циљу праћења квалитета обука и одржавања нивоа ефикасности и ефективности образовног рада.
Поцес мониторинга обухвата:
- Праћење законодавних активности на националном и међународном нивоу;
- Мониторинг судске/тужилачке праксе;
- Континуирани мониторинг квалитета образовних активности;
- Мониторинг квалитета рада предавача.
- Континуирану процену потреба за обукама
Главне области евалуације су:
- Образовне потребе
- Образовне активности/ квалитет обука и стручног усавршавања
- Квалитет рада предавача
- Процена практичне применљивости садржаја / могућност примене знања
Инструменти за евалуацију које Академија користи у свакодневном раду су:
- Стандардизовани упитници за процену квалитета образовних активности
- Упитник за процену очекивања од обуке
- Упитник за процену задовољства обуком
- Процена средњорочних и дугорочних ефеката обуке
- Улазни и излазни тестови
- Извештаји предавача и ментора
- Упитник за процену квалитета почетне обуке
- Упитник за процену квалитета рада ментора
- Мониторинг извештаји