Monitoring i evaluacija
Monitoring i evaluacija imaju veliku važnost u oblasti obrazovanja odraslih, ako se želi organizovati i pružiti adekvatna obuka koja odgovara potrebama korisnika, ispunjava sve zakonske uslove i uključuje najbolju postojeću praksu.
Pravosudna akademija sprovodi kontinuiranu evaluaciju i monitoring svih obrazovnih aktivnosti u cilju praćenja kvaliteta obuka i održavanja nivoa efikasnosti i efektivnosti obrazovnog rada.
Poces monitoringa obuhvata:
- Praćenje zakonodavnih aktivnosti na nacionalnom i međunarodnom nivou;
- Monitoring sudske/tužilačke prakse;
- Kontinuirani monitoring kvaliteta obrazovnih aktivnosti;
- Monitoring kvaliteta rada predavača.
- Kontinuiranu procenu potreba za obukama
Glavne oblasti evaluacije su:
- Obrazovne potrebe
- Obrazovne aktivnosti/ kvalitet obuka i stručnog usavršavanja
- Kvalitet rada predavača
- Procena praktične primenljivosti sadržaja / mogućnost primene znanja
Instrumenti za evaluaciju koje Akademija koristi u svakodnevnom radu su:
- Standardizovani upitnici za procenu kvaliteta obrazovnih aktivnosti
- Upitnik za procenu očekivanja od obuke
- Upitnik za procenu zadovoljstva obukom
- Procena srednjoročnih i dugoročnih efekata obuke
- Ulazni i izlazni testovi
- Izveštaji predavača i mentora
- Upitnik za procenu kvaliteta početne obuke
- Upitnik za procenu kvaliteta rada mentora
- Monitoring izveštaji